
שיעורים עיוניים
ש"ס | סמסטר | מרצה | שם הקורס |
---|---|---|---|
3 | א | שובל תום | תולדות הקולנוע ע"פ שחקניו הגדולים |
3 | א | דבורה ארז | תולדות הקולנוע -5 |
2 | א | פרופ' קלדרון נסים | מניפסטים |
3 | א | ליבוביץ להב אריק | לערוך סרט עלילתי כדוקומנטרי ודוקומנטרי כ |
3 | א | להב ליבוביץ אריק | הטופוגרפיה של העריכה |
2 | א | פרופ' קלדרון ניסים | אמת ובדיה בקולנוע |
3 | א | רוזנברג דני | תמורות במשחק הקולנועי
|
3 | א | ישראלה שאער מעודד | גיבורות בקולנוע |
3 | א | נדלר גל | ז'אנרים טלוויזיונים עכשווים |
3 | ב | דבורה ארז | תולדות הקולנוע 6 |
3 | ב | פרופ' לב יאיר | מונוגרפיה - קיאורסטמי |
שיעורי סדנאות
סמסטר | ש"ס | מרצה | שם הקורס |
---|---|---|---|
א | 3 | רמה שי בורשטיין | סדנת תסריט ובימוי רגש |
א | 2 | לפיד אסף | סדנת עריכה למתמחים |
א | 3 | אדר ישי | סדנת פסקול (מתמחי עריכה) |
א | 4 | זלאיט אמנון | סדנת צילום עלילתי (מתמחים) |
א | 3 | הובל עידן | סוגיות בבימוי עלילתי - בלוקינג |
ב | 2 | טושה גפלה אופיר | חדר סיפור |
ב | 3 | בנבנישתי אייל | הטריילר שמביים את הצופה |
ב | 3 | ברגמן ניר | פוסט סרטי רגש |
ב | 2 | פרופ' לב יאיר | סרט גמר תיעודי |
ב | 2 | בן מאיר רון | סדנת גריידינג |
שנתי | 3 | אגמון יאיר | סדרות רשת |
סה"כ שעות שבועיות בשנה | |
סה"כ שעות שבועיות בסמסטר ב | |
סה"כ שעות שבועיות בסמסטר א |