top of page

Tom Tzur Wisfelder

תום צור וייספלדר

צפייה בפיץ

"צו הרחקה" היא דרמה קומית בת עשרה פרקים, שכל אחד מהם מתאר יום אחד בתקופת ההרחקה. הרעיון הוא להתבונן בדי.אן.איי של מערכת היחסים הרעילה של יוסי ותמר דרך הפרידה הכפויה, שמחדדת ומקצינה את מאפייני הקשר. עלילות העבר )מרגע ההיכרות שלהם ועד הצו( ועלילות ההווה )ימי ההרחקה( תישזרנה זו בזו. המתח בין האהבה המוטרפת שלהם לבין הזוועות שכבר סלחו עליהן יהדהד לאורך כל העונה שאלה גורלית אחת: האם בתום צו ההרחקה הם יחזרו?



תמר (28) עוברת לפלורנטין, ויש לה חלומות גדולים. בתיכון, כדי להתגבר על התקפי חרדה וזעם, היא טיפלה בעצמה באמצעות חומרים משני תודעה, ומאז היא שמה לעצמה למטרה לספר על האפקטיביות שלהם לכל מי שרק מוכן לשמוע. היא מתקבלת לעבוד כתחקירנית בחדשות, מוצאת דירה, ונדמה שחייה מתחילים לעלות על המסלול – עד שהאהבה משבשת את התוכניות.


תמר מתאהבת עד מעל הראש בשותפה לדירה, יוסי (32), די.ג'יי ומפיק מסיבות כריזמטי ושאפתן שדוגל בפוליאמוריה מבלי לדעת את משמעות המילה עד הסוף. במשך שנתיים הם מנהלים מערכת יחסים רעילה ואינטנסיבית, כשכל אחד מהם מאמין באמונה שלמה שהוא יכול לשנות את רעהו. עד שזה יקרה הם חיים מפיצוץ לפיצוץ, עד שפיצוץ אחד מסדר גודל אטומי גורם לתמר להתקשר למשטרה, ולבסוף גם להוציא נגד יוסי צו הרחקה – עשרה ימים שבהם נאסר עליו ליצור עימה קשר או להימצא במרחק של פחות מ־ 100 מטר ממנה. מבחינת צמד השותפים, שלמרות התהום העמוקה שמפרידה ביניהם לא מצליחים להיפרד, מדובר במשימה מורכבת עד מאוד.

bottom of page