top of page
משה ליאון_edited.jpg

Tom Tzur Wisfelder

תום צור וייספלדר

בוגרת מגמת תקשורת וקולנוע בתיכון עירוני ב' במודיעין. בעלת תואר ראשון בתקשורת עם התמחות ברדיו ממכללת ספיר. עבדה כתחקירנית ועורכת משנה בתוכניות אקטואליה שונות ביניהן "גב האומה" ז"ל. מביימת בימים אלה סרט דוקומנטרי באורך מלא במסגרת פרויקט "דוקובלפור" של בית הספר, המלווה את הפעיל החברתי סדי בן־שטרית.

צו הרחקה | Restraining Order

דרמה קומית

10 פרקים, 30 דקות לפרק

תקציר

תמר (28) עברה לדירתו של יוסי (32) בפלורנטין לפני שנתיים, כשהתקבלה לעבוד כתחקירנית בחדשות. הם התאהבו מהר וחזק, תוך שמתעלמים מהעובדה שהם פשוט לא מתאימים. יוסי דיג'י ומפיק מסיבות מצליח בעיר שטוען שהוא פוליאמור מבלי לדעת בדיוק מה זה, ואילו תמר הרוחנית והמוארת היא המאמינה הכי גדולה באהבה. הם מנהלים מערכת יחסים הרסנית ורעילה שמתנהלת מפיצוץ לפיצוץ עד שפיצוץ אטומי גורם לתמר להתקשר למשטרה, ובעזרת דחיפה קלה של השוטרת מוציאה נגד יוסי צו הרחקה- 10 ימים בהם אסור להם להתקרב אחד לשני פחות מ-100 מ' או ליצור קשר בשום צורה. לא מדובר במשימה פשוטה לשני השותפים שא'- גרים יחד באותה דירה וב'- לא מצליחים להפרד לא משנה לאיזה תהומות מגיע הקשר שלהם.

"צו הרחקה" היא דרמה רומנטית-רעילה המורכבת מ-10 פרקים, כל פרק כנגד יום בצו ההרחקה. חצי מהפרק יוקדש להשתלשלות מערכת היחסים עד לצו ההרחקה וחצי מהפרק ילווה את תמר ויוסי בניסיון להתגבר על הפרידה, כל אחד בדרכו. תמר תצא למסע טיפולי דרך משני תודעה, ממש כפי שטיפלה בהתקפי החרדה והזעם שלה בתיכון. ואילו יוסי יחזור לדפוק ולזרוק את עצמו לדעת, עד שיבין שהוא בעצם מתגעגע לאינטימיות ממנה פחד כל כך.


יום עם אבא
תסריט לוקיישן, השתתף בתסריטרי העשירי

תקציר

בזמן שאמה בחו"ל, תמר (29) מבלה את היום עם אביה גדי (54), שאובחן כחולה בסרטן ריאות סופני. תמר הרוחנית רוצה לגייס את אביה הריאלי להילחם בכל הטיפולים האלטרנטיביים שיש, אך הוא מצדו כבר מתחיל להיפרד. לאחר שגדי פורק את עצביו על המלצר (17) מלא שמחת החיים ומתקשה לרכוב על האופנוע של בתו, תמר מבינה שמה שאביה באמת צריך עכשיו זה אותה, לצדו.

bottom of page